Polityka zwrotów strony internetowej
https://magdakolor.pl/
Adres e-mail: biuro@magdakolor.pl
Telefon: +48 540 093 827
1. ZWROTY
1.1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
1.2. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w nienaruszonym stanie i pełni gotowy do ponownej sprzedaży.
1.3. Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.
1.4. Aby dokonać zwrotu, klient powinien skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania instrukcji zwrotu.
1.5. Zwrot środków za zakupiony towar nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.
2. REKLAMACJE
2.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.
2.2. Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od momentu zauważenia wady lub niezgodności.
2.3. Klient powinien dostarczyć opis problemu oraz, jeśli to możliwe, zdjęcia przedstawiające wadę.
2.4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, klient ma prawo do wymiany towaru na nowy, naprawy lub zwrotu kosztów zakupu.
2.5. Koszty dostawy związane z reklamacją ponosi sklep.
3. POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU REKLAMACJI
3.1. Klient powinien skontaktować się z naszą firmą – Magda Kolor S.C w celu uzyskania instrukcji dotyczących procedury reklamacyjnej.
3.2. W przypadku konieczności odesłania wadliwego towaru, klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od naszej firmy – Magda Kolor S.C.
3.3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia.
4. KONTAKT Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA
4.1. Pracujemy w godzinach:
Pon – Pt: 08:00 – 17:00
Sobota: 08:00 – 14:00
Niedziela: Zamknięte
4.2. Kontakt:
Adres e-mail: biuro@magdakolor.pl
Telefon: +48 540 093 827
5. ZMIANY W POLITYCE
5.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany polityki zwrotów i reklamacji. Aktualizacje będą publikowane na stronie internetowej sklepu.